Trendy jaunimėlis ar Lietuvos drabužių kūrėjus stebintys blogeriai, fashionistos tikrai žino, kas per prekės ženklas yra PARTY ANIMAL. Tiesa, kai kurie kritikos negailintys miesto džiunglių gyventojai gali sakyti: „Ai, čia štampovkės būdu prigamina šmutkių, pasidaro stiliovą komunikaciją ir viskas, didelio čia daikto“. Bet, žinokit, net ir tokį sprendimą įgyvendinti yra minimum štuka reikalų.

O PARTY ANIMAL nuo tų štampovkės būdu prigaminamų šmutkių skiriasi ne tik kokybe ir įdirbiu – štai, naujos kolekcijos „Fashion Hangover“ statement’as yra tikrai vertas dėmesio. FASHION SUCKS! Aha, būtent tokį šaukinį, rašomą juodu ant balto ir atvirkščiai, pasirinko kūrėjai, tokį sprendimą parėmę forever and ever gerbiamo Yves Saint Laurent posakiu „Mados ateina ir praeina, o stilius yra amžinas“.

Sekantys mados tendencijas ir jas apgyvendinantys savo drabužinėse žino – tai pernelyg sparčiai kintantis ir, kartais net graudžiai juokinga, kosminio šaibų kiekio reikalaujantis reikalas. Žodžiu, viską patys suprantate. O turint minty, kad dalykų vertinimas yra subtilus ir nuo požiūrio perspektyvos priklausantis reikalas, norisi pareikšti – už madą visa galva svarbesnis visada buvo, yra ir bus stiliaus pojūtis. Stilius, jei esi gudrus ir neišpindėjęs, nereikalauja didelių pinigų, visuomet naujų drabužių, stilius leidžia atitolti nuo suvienodėjusių „madingų“ žmonių masės ir unikaliau, drąsiau išreikšti save, pasižiūrėti į outfitą kasdien kaip į meno kūrinį. Na, čia turbūt daugiau nereikia žodžių, tik norėjau papostringauti, kad „Fashion Hangover“ kolekcijos pareiškimas yra taiklus. Irrrr, žinoma, savo pankiškumu besiprašantis didelio dėmesio. Tai imkit tą dėmesį, juk tik drąsūs šiame amžiuje gali užkariauti pasaulį 😉

Mados ir gyvenimo būdo ženklą (taip vadina kūrėjai, visai pritariu), jo kolekciją ir pareiškimą vertinkite patys. Tik dar norėčiau atkreipti dėmesį į išbaigtumą. Ne kolekcijos – komunikacijos. Tuomet, kai produktas yra ok ir jo komunikacija daili, atrodo, kad projekte/versle nėra spragų.

Taigi, daugiau apie kolekcijos „Fashion Hangover“ atsiradimą paskaityti siūlome apačioje atvaizduotame pranešime spaudai, kuris, pripažinkite, yra unikalus. Nors prisimenu panašaus pobūdžio, regis, DNB banko siųstą pranešimą, kuriuo savo fb kadaise dalinosi „Dansu Dansu“. Bet vis viena – dėmesį atkreipė, įspūdį paliko, todėl su tuo ir sveikinu.

Tiek kažkas stengėsi, o portalas „Žmonės“ vis viena susimetė tekstą be žavesio 😀 Anyway, pašnekėjom nemažai, bet metas paganyti akis į kolekcijos fotošutą, jei dar šių nuotraukų nematei.

Pasidalink su savais
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someoneBuffer this page

Mes norime papasakoti tavo istoriją ir drauge sukurti daug išprotėjusių projektų!
Kūrybinės komandos ieškok: mumsidomu@miestodziungles.lt arba +370 61453292